30 Temmuz 2016 Cumartesi

Okunacak Kitaplar Listesi

Hiç yorum yok
Bu aralar okuma alışkanlığı kazandığımdan şu yazımda bahsetmiştim. Bu sefer okuduklarımdan değil okumaya başlayacaklarımdan ve yarım bıraktıklarımı tamamlayacaklarımdan bahsetmek istiyorum. Belki yanı başınızda duran bir kitaptır ve okumanız için yardımcı olabilirim.. 

  • Havva’nın Üç Kızı |  Elif ŞAFAK

Bu kitabın en azından kapağını görmeyen yoktur eminim. Haziran ayında çıkmış olmasına rağmen bence hemen patlayan ve hemen hemen herkesin edindiği bir kitap oldu. Ve şundan da kesin olarak eminim ki bence herkesin evinde bir tane de olsa Elif Şafak kitabı vardır. Med-Cezir, Baba ve Piç, Siyah Süt, Aşk, İskender… En azından bu saydıklarımdan hangisi elinizde var? Yorum bırakabilir misiniz?


Kitaba dönecek olursak, okumak için geç kaldığım bir kitap olduğunu düşünüyorum. Geç kalma sebebim ise 9 Temmuz da D&R dan sipariş vermiştim. Bir hafta teslimat süresi sürdü. Ayrıca Fabrika Ayarlarına Dön ile aynı anda geldi. Kapak olarak Fabrika Ayarlarına Dön daha çok dikkatimi çektiğinden ilk ona başlayıp bitirdim. Fabrika Ayarlarına Dön için tık tık..

Kitap hakkında yorumumdan bitirdikten sonra bahsedeceğim. Fakat şunu söylemeliyim ki kitabın neredeyse 90. sayfalarındayım. Akıcı ve mükemmel anlatımla beni sürüklüyor. Bazen kitapta anlatılanı yaşar gibi oluyorum. Umarım sonuna kadar aynı şekilde devam eder ve çabucak bitiririm. Kitabı sipariş etmek isterseniz buraya
  • Düğümlere Üfleyen Kadınlar |  Ece TEMELKURAN
Bu kitabı çok bilinçsizce 2013 yılında almıştım. Şuan bunu yazarken 2013 yılından beri bir kitabı bitiremediğim için kendimden utandım. Kitap da 2013 yılında basılmış. Yine D&R da kitap alışverişi için gezerken kitabın ismi dikkatimi çekip almıştım. Hatta kitabın kapağında ki söz desem daha iyi olur.

“Çünkü Bir Erkek Bir Kadının Nefesi Kadar”


Kitapları yarım bırakmayı sevmiyorum. Burada da söz veriyorum, kitabı bitireceğim. Kız sözü! :)

  • Med-Cezir |  Elif Şafak
Yine yarım kalmış kitap.. 275 sayfalık kitabın 70 sayfasına kadar okudum. Ama bende gitmeyen, yürümeyen kitaptır kendisi. Böyle olduğum bir kitap daha vardı. Aklından Bir Sayı Tut.. Maalesef iki kitap benim için aynı kefede.


Kitabın ilk basımı 2010 son basımı 2013. Bende son basımından sonra edinmiştim kitabı. Bir gün ofiste çalışmaya çalışırken!! kitap okuma aşkı belirdi bende. Koşa koşa gidip kitapçıdan bu kitabı seçip almıştım. Kitap hakkında hiçbir bilgim yokken sadece Elif Şafak diye. Ofise gelir gelmez başladım. Ama sürüklemedi maalesef. Aslında bölümlerden oluşuyor kitap. Yaklaşık 70 bölümden ve normalde bölüm bölüm olan kitapları çok rahat okurken bu kitapta sevemedim.

Ama yine kız sözü. Bunu da bitireceğim.  Söz!

İnsan bir yazarın bir kitabına bayılıp diğer kitabını nasıl sevmez bende anlamadım ama durum bu :)

Okuduktan sonra ki yorumlarımda belki de başka kitaplarda görüşmek üzere..


Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder