23 Temmuz 2016 Cumartesi

Üç Kitap | Okudum

Hiç yorum yok
Söylesem tesiri yok sussam gönül razı değil.. Şu günlere ne güzel uyan bir söz ama.

Ülke olarak zor zamanlar geçirdiğimiz şu günlerde haber okuyup dinlemekten başka uzun zamandır yapmadığım bir şeye geri döndüm. 
Kitap okumaya.. Özlemişim. Hem öyle bir özlemişim ki dört kitaba başladım. Üç tanesini bitirdim. Hep hayret ederdim kitap okuyamadığım zamanlarda insanlar nasıl okur birden fazla kitabı diye. Sanırım böyle zamanlarda başlanılıyormuş.

Peki neler okudum?
Bahsedeceğim iki kitap sanırım bir saatte bitti. Uzun zamandır merak ettiğim ama almadığım kitaplardan ikisi de. Kuzenim bir kitap kurdu olduğu için kitaplığında görür görmez aldım.

Başladıysa Biter, O Yüzden Güzel | Cem MUMCU

Kitabın içerisinde kısa kısa hikayeler beklerken kısalı uzunlu sözler, cümleler buldum. Çok güzel fotoğrafların üzerine yazılmış, çoğu anlamlı cümleler. Çok beğendiğim bir kaçını kolaj yaptım.




Bir Gün Beni Ağlayacaksın | Tunç İLKMAN

Bu kitapta bir sayfa cümle şeklinde bir sayfa bence günlük şeklinde yazılmış.  Aslında bu tarz kitaplara pek meyilim yoktur. D&R’ın internet sitesinde gezerken görmüştüm kitabı. Kuzenimde gördüğüm de ise yazarın bu kitabı basmak için ne yaptığını anlatmıştı.


Kitabı ilk yazıp basım için götürdüğünde biz bu kitabı basmayız demişler. Yazar da her sayfasını kendi eliyle yazıp Okyanus yayın evine götürüyor ve orada basılmaya başlıyor. Benim duyduğum bu. Yalan mı gerçek mi bilemiyoruz tabi ki..


Yalnız şunu söylemeden geçmiyim. Kitap baya bir arabesk J Hatta bazı sayfalarını okurken kaldı mı böyle düşünenler ya bile diyebilirsiniz.

Ve son ve bence mükemmel diyebileceğim bir kitap. Zamanım olsa bir günde bitirebilirdim. Öyle güzel hikayeler var ki kendimi dizi izliyor gibi hissettiğim bir kitap. Yeniden okumaya başlamak için sanki haftaya gelecek yeni bölümü bekliyor gibiydim.

Fabrika Ayarlarına Dön | Yüce ZEREY

Kitabı Meriç Keskin sayesinde keşfettim. Snapchat’ten sürekli alın okuyun, tavsiye diye yayınlayınca aldım okudum bende. Teşekkürler Öteki Dünyalı ;)

Pinteresten alıntıdır.
Kitabın tanıtım bülteninden bir yazı;
An itibariyle nefes alamıyorsun! 
Nefes almaya çalıştıkça, ciğerlerin acıyor. 
Açıklayamıyorsun, ama hissediyorsun. 
Hayatında bazı şeylerin yolunda gitmediğinin farkındasın. 
Yolunda gitmeyenin ne olduğunu bilmesen de, varlığını hissediyorsun. 
Dişinin arasına girmiş bir kıymık gibi... 
Hayattaki tek sabitin kariyerin...
Sen kariyerin oldun. 
Kariyerin de sen. 
Umurunda mı? 
Bilemem. 
Ama eğer umurunda ise;
Hâlâ derinlerde bir yerde nabız varsa;
Yürek, sessizce ama derinden kan pompalamaya devam ediyorsa;
Bir dur... 
Dinle...
Umudunu kaybetme.
#FabrikaAyarlarınaDön
Yanıtı orada bulacaksın...

Bir okuyun derim ki içinden çok güzel hikayeler çıkıyor. Bana güvenebilirsiniz. Kitabı D&R dan çok da uygun bir fiyata temin edebilirsiniz. Bir bakıyım dersen buraya tık tık


Sevgiler.


Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder