30 Kasım 2016 Çarşamba

130 TL'ye Makyaj Alışverişi | Black Friday

18 yorum
Büyük indirim ve alışveriş günü olan Black Friday geçen hafta cuma başlayıp pazar günü son bulmuştu. Bütün markalar, firmalar bu indirimleri yaptı ve bende bir güzel yararlandım kozmetik anlamında.
Kozmetik de online alışverişi çoğunlukla Cosmetica dan yapıyorum. Hem haftanın belli günleri büyük indirimler oluyor hemde kapıda ödeme sistemi olması beni mutlu ediyor. Aldığım ürün elime gelmeden parasını ödemek bana göre değil 😤

Hadi bakalım neler almışım..


Maybelline The Eraser Eye Concealer: Daha önce Gratis indiriminden Nude rengini almıştım. İhtiyacım olan bir ürün değil ama indirimi duyunca meraktan aldım. Sanırım 15,90 T'ydi fiyatı Gratis de. Cosmetica'dan Light rengini 14,90 TL'ye aldım. Daha sonra detaylı bir yazı yazmayı düşünüyorum.
Maybelline Affinitone Foundation: Yıllar yıllar önce belki de Affinitone serisi ilk çıktığında bir arkadaşım doğum günü hediyesi olarak almıştı bana bu fondöteni. Maybelline markasına ait ürünlerden bir makyaj çantası olarak. O zaman hiç beğenmemiştim. Şimdi kendisine bir şans daha vermeyi düşünüyorum. Çünkü herkes bu serinin baya düzeldiği görüşünde. İndirimden 14,90 TL'ye aldım.
Maybelline Fit Me! Foundation: Bir anne atasözü der ki 'Fondöten üstüne mi yatacaksın' 😊 Bilerek ve isteyerek aldığım tek mat fondöten. Almayı düşünmediğim bir üründü. Yine indirimi yakalayınca 'belki lazım olur' diyerek aldım. Fiyatı 13,90 TL.
Maybelline Facestudio Blush: Hep aynı renk allıklardan ne anlıyorum bilmiyorum ama sanırım buna son vermem gerekiyor. Neredeyse aynı renk olan allıkların sayısı baya bir çoğaldı bende. Fiyatı 14,90 TL.
Maybelline Push Up Angel Maskara: Sonunda bende aldım. Gerçi çok olmadı daha ülkeye geleli ama. Drama'dan da memnunum. İlk başlarda pek anlaşamadık ama sonra anlaşmaktan başka çaremiz olmadığını anladık. Bakalım Drama kadar sevdirecek mi kendini Angel? 14,90 TL.


Loreal Infaillible Sexy Balm: Böyle güzel koktuğunu bilseydim farklı renklerini de alırdım.. Normalde pek balm kullanmam. Kullanmayı sevmem. Bunu severim umarım. 11,40 TL


Golden Rose Matte Lipstick Crayon: Golden Rose ruj yapsın ben hepsini alırım sanırım 😊 Daha önce bu kalem rujlarından hiç kullanmamıştım. Ama rengi beni al diye bağırınca dayanamadım.. Kışa uygun süper bir renk.  Fiyatı 6,90 TL


Maybelline EyeShadow Palette Blushed Nudes: Şu paleti alan bir almayan bin pişman sanırım. Çok okudum, baktım, araştırdım. Gratis'e bunun için gittim gittim geldim. Elime aldım aldım bıraktım. Seveni de çok sevmeyeni de. Ama en son indirimdeyken alıyım istedim. Bakalım ben hangi tarafta olacağım. Fiyatı 23,90 TL.
Signal White Now Gold: White Now yazan bütün diş macunlarını denedim sanırım. Ve hepsi de bana göre 10 numara 5 yıldız macunlar. O yüzden asla vazgeçmeyeceğim bu üründen. 9,90 TL.
Oral-B Deep Clean Diş Fırçası: Yedek olarak aldım. Fiyatı 6,90 TL.

İndirimlere bayılıyorum ama kendime söz verdim. Uzun bir süre kozmetik alışverişi yapmayacağım. Hatta online sitelerde ki üyeliklerimi bile silmeyi düşünüyorum bir süreliğine. Umarım sözümde dururum. Yoksa bu gidiş gidiş değil bende ki. Şunu da bunu da derken önünü alamıyorum ve koyacak yer bulamıyorum. Çoğunu kullanamıyorum bile..

Ben Black Friday'den bu şekilde yararlandım. Siz neler yaptınız?

Yorumlarınızı bekliyorum 💜








Unknown
Unknown

Hoşgeldiniz, Bu blog da bazen güzel yerleri bazen sinema bazen kitap yorumu bazen alışveriş bazen kendi yaptıklarımı bulacaksınız. Ama şunu net söyleyebilirim ki bolca muhabbet okuyacaksınız. Çünkü Fındıkurdu'nda muhabbet bitmez..

18 yorum:

  1. Benimde kullandığım ürünler var aralarında. Güzel seçimler ;) güle güle kullanın.. yeni yazıma beklerim bende :)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Afftinitone ve diş macunu hariç diğerlerini ilk kez deneyeceğim. Sevgiler 💕

      Sil
  2. Aldıkların çok güzeller... Ben de affinitone fondöteni çok merak ediyorum, dolayısıyla yorumunu bekliyorum. Herkes o fondötenden son zamanlarda çok memnun. Hepsini güle güle kullan :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Affinitone'dan ilk çıktığında hiç memnun kalmamıştım. Bakalım şimdi memnun kalacak mıyım 🙂 Teşekkür ederim. Sevgiler 💕💕

      Sil
  3. Hesaplı ve uygun alışveriş olmuş kuzum güle güle kullan 😊😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok hesaplı oldu daha ne olsun 😍 Teşekkür ederim 😘

      Sil
  4. Güzel indirim yapmışlar, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanlış hatırlamıyorsam %50'ydi. Güzel indirim oldu. Teşekkür ederim 💕

      Sil
  5. hepicini iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullanın :) golden rose kalem rujlardan bende alacağım çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle almalısın. Bugün kullandım. Çok güzel yapısı var ve kolay kolay çıkmıyor. Teşekkür ederim 💕

      Sil
  7. Bu maybelline fit me fondöteni çok merak ediyorum ya kullandıysan falan yorumlar mısın acelecek :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha ambalajını bile açmadım desem 🙈

      Sil
  8. Güle güle kullan, ilk çıktığı zamandan iki üç yıl öncesine kadar sürekli kullandım Affinitone fondöteni. Geçenlerde kullandığımda ya benim elimdekinin yapısı bozulmuştu ya da cilt tipim değişti iyi gelmedi bana. Dilerim sana iyi gelir. Aldıkların çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun süre hiç kullanamadım 😒 Şimdi yapısı güzel çok ince. Yakında yazıcam yazısını. Teşekkür ederim 😍

      Sil
  9. merhaba blogumu yeni açtım bende beklerim:)

    YanıtlaSil
  10. Aldıklarına bayıldım kesinlikle hepsi cok güzel <3 Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil